جراحی بینی در سعادت آباد

عمل جراحی بینی در سعادت آباد

جراحی بینی در سعادت آباد : امروزه افراد بسیار زیادی برای درمان مشکلات تنفسی موجود در بینی خود یا مشکلات ظاهری آن اقدام به انجام جراحی بینی با اهداف درمانی یا زیبایی می نمایند.

افراد متقاضی جراحی بینی سوالات بسیار زیادی در رابطه با عمل بینی دارند که مهم ترین آن ها این است که چگونه بهترین جراح بینی در منطقه خود را انتخاب نمایند.

به طور مثال فردی که قصد انجام جراحی بینی در سعادت آباد را دارد می خواهد بداند که بهترین جراح بینی سعادت آباد کیست؟

برای انتخاب بهترین جراح بینی می بایست اطلاعاتی را در مورد ویژگی های بهترین جراحی بینی داشته باشید.

 

جراحی بینی در سعادت آباد

 

ویژگی های یک جراح بینی خوب

  • سلامت فرد برای او در اولویت بوده و جراحی بینی را با حفظ عملکرد طبیعی تنفس بینی انجام می دهد.
  • بررسی های لازم را بر روی بیمار انجام داده و او را به طور کامل معاینه می نماید.
  • در صورتی که نیاز به انجام عکسبرداری یا آزمایش خاصی باشد، آن را برای بیمار تجویز خواهد نمود.
  • با بیمار صحبت کرده و از انتظارات او از عمل جراحی بینی مطلع می گردد.
  • علاوه بر آگاهی از دانش ریاضی با دانش زیبایی شناسی نیز آشنا می باشد.
  • قدرت تصور بالایی دارد.
  • در رابطه با بیماری های مزمنی که بیمار به آن ها ابتلا دارد، داروهای خاصی که بیمار آن ها را مصرف می نماید یا به آن ها حساسیت دارد از او سوال می کند.
  • در صورتی که بیمار شرایط روحی و جسمی لازم برای انجام عمل جراحی بینی را نداشته یا توقعات غیرمنطقی از آن داشته باشد، از انجام جراحی بینی برای او اجتناب می نماید.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

افرادی که قصد انجام جراحی بینی خود را دارند می بایست بهترین جراح بینی در منطقه و شهر خود را انتخاب نماید زیرا جراح بینی تاثیر مستقیم و بسیار زیادی بر نتیجه به دست آمده از جراحی بینی دارد.

به طور مثال اگر در تهران زندگی می کنید و قصد جراحی بینی در سعادت آباد را دارید:

  • لیست پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک تهران را با سوال از دوستان خود یا جستجو در گوگل تهیه کنید.
  • در مورد تحصیلات و سوابق آن ها تحقیق نمایید.
  • به مطب جراحان پلاستیک مراجعه کرده و از آن ها بخواهید تا نمونه کارهای شان را به شما نشان دهند.
  • در صورت حضور بیماران قبلی در مطب، با آن ها صحبت کرده و میزان رضایت شان از جراح بینی را بسنجید.

در صورت تمایل برای مشاهده نمونه کارهای دکتر محمد ابراهیمی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک می توانید به بخش گالری سایت یا اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

 

جراحی بینی در سعادت آباد

 

جراحی زیبایی بینی

برخی از افراد هنگام ایستادن در مقابل آینه و نظاره خود متوجه می شوند که بینی آن ها با سایر اجزای صورت شان تناسب نداشته و دارای ایراداتی همچون قوز، افتادگی، بزرگ یا غیر قرینه بودن سوراخ ها و غیره می باشد یا بارها از اطرافیان خود می شنوند که بینی شان ایراد داشته و اگر آن را جراحی نمایند ظاهر بسیار زیباتری خواهند داشت که این امر منجر به کاهش اعتماد به نفس و ناراحتی شان خواهد شد.

جراحی بینی یکی از محبوب ترین انواع جراحی زیبایی به خصوص در میان خانم ها است که سالانه افراد بسیار زیادی برای انجام آن به مطب جراحان بینی مراجعه می نمایند.

انواع بینی

از جمله بارزترین مشخصه های صورت می توان به بینی اشاره کرد. به جرات می توان گفت هیچ دو فردی وجود ندارند که بینی شان کاملاً به هم شبیه باشد. بینی اشخاص از نظر اندازه، شکل و ساختارشان در الگوهای مختلف و به دو نوع متفاوت دسته بندی می شوند.

از جمله عواملی که می تواند موجب کاهش خطر تجربه نمودن بعضی مشکلات عملکردی و ساختاری شود، آگاهی داشتن نسبت به نوع بینی تان می باشد.

بینی گوشتی و استخوانی دو نوع معروف انواع بینی هستند.

بینی گوشتی

بینی گوشتی از جمله رایج ترین انواع بینی بوده و حدود یک چهارم از جمعیت دنیا بینی شان از نوع گوشتی است.

بینی های گوشتی به طور معمول بیرون زده، بزرگ و گوشتالو می باشند. با این حال، بارز ترین مشخصه و ویژگی این نوع بینی که آن را از بینی استخوانی متمایز می نماید، چرب تر بودن پوست آن است.

بینی هایی با سایز کوچک تر نیز می توانند گوشتی باشند اما در بینی های بزرگ تر، گوشتی بودن بینی توجه بیشتری را به خود جلب می نماید.

 

جراحی بینی در سعادت آباد

 

بینی استخوانی

سطوح استخوان ناهماهنگ، بیرون زده و دراز از بارزترین و برجسته ترین ویژگی بینی های استخوانی است که جذابیت صورت را تحت تاثیر قرار می دهد. مشکلات ذکر شده در بیشتر موارد در اثر آسیب دیدگی های ناشی از برخوردها و تصادف در بینی افراد به وجود می آید.

ناهماهنگی ها و برآمدگی های ایجاد شده بیشتر در نمای نیمرخ توجه افراد را به خود جلب می نماید. این ناهماهنگی ها ترکیب و تناسب صورت را بهم می ریزد.

جراحی بینی های گوشتی و استخوانی

همانطور که در فوق گفته شد بینی افراد به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می گردد. لازم به ذکر است که هیچ مبنای علمی برای این طبقه بندی وجود ندارد اما پزشکان از این عبارات برای برقرار نمودن ارتباط بهتر با بیماران خود بهره می گیرند.

تفاوت اصلی این دو نوع بینی ، در ضخامت پوست شان می باشد؛ در بینی گوشتی ، پوستی با میزان ضخامت زیاد ساختار بینی را می پوشاند در صورتی که میزان ضخامت پوست در بینی های استخوانی به مراتب کمتر می باشد.

شکل دهی بینی استخوانی بسیار راحت تر از بینی گوشتی بوده و کاهش اندازه برآمدگی و قوز مهم ترین کاری است که در حین انجام آن صورت می گیرد. جراحی بینی استخوانی همچنین از پیچیدگی کمتری نسبت به بینی گوشتی برخوردار بوده و تورم ناشی از آن نیز کمتر است.

کاهش حجم و سایز بینی و همچنین تقویت ساختار ضعیف، از جمله اقداماتی است که حین جراحی بینی گوشتی صورت می پذیرد.

با جراحی بینی می توان تغییرات ذیل را در بینی ایجاد کرد:

  • تغییر سایز یا مکان سوراخ های بینی
  • تغییر سایز بینی با توجه به سایر اجزای صورت و متناسب با آن ها
  • اصلاح افتادگی  نوک بینی
  • اصلاح قوز بینی
  • تغییر عرض قسمت پل بینی
  • اصلاح بیش از حد سربالا بودن، افتاده یا گرد بودن و همچنین عقابی بودن نوک بینی
  • رفع کجی و عدم تقارن ظاهری بینی

البته باید بگوییم در صورتی که فرد خواستار جراحی بینی فانتزی باشد علاوه بر رفع مشکلات ظاهری بینی، تغییرات ذیل نیز بر روی بینی اعمال خواهد شد:

  • ایجاد قوس بر روی پل بینی
  • سربالا شدن نوک بینی
  • کوچک شدن سایز بینی

 

جراحی بینی در سعادت آباد

 

برای دستیابی به بهترین نتایج از هر روش جراحی زیبایی لازم است تا پزشک و بیمار با یکدیگر تعامل داشته باشند که جراحی زیبایی بینی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد.

با جراح خود همکاری و مشورت کنید؛ توقعات و انتظاراتی که از نتیجه جراحی زیبایی بینی دارید را با پزشک خود مطرح کرده، اقدامات قبل و مراقبت های بعد از آن را به درستی رعایت کنید.

بهتر است از توقعات نامعقولی همچون جراحی بینی شبیه به یک عکس یا کوچک کردن بیش از حد بینی خودداری کنید. یا به طور مثال اگر قصد جراحی بینی به فرم طبیعی دارید قبول کنید کدام یک از بخش های بینی خوب و بدون ایراد است، آن ها را خراب و دستکاری نکرده و آن ها را به عنوان ویژگی های منحصر به فرد خود نگه دارید.

در صورتی که از قسمت هایی از بینی خود رضایت دارید بهتر است آن ها را دستکاری نکرده، کل بینی را تغییر نداده و فقط قسمت های نیازمند به اصلاح را تغییر دهید.

هزینه جراحی بینی

باید بگوییم که منطقه تاثیر چندانی در هزینه ندارد. این دستمزد پزشک، نوع بینی، میزان ایرادات آن، هزینه داروها، بیمارستان، آزمایش ها و عکسبرداری هاست که هزینه نهایی جراحی بینی را تعیین می نماید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

3 1 رای
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها