بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی چه ویژگی هایی دارد ؟ جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی با هدف برطرف کردن ایرادات ظاهری و مشکلات تنفسی افراد انجام می شود که طرفداران بسیاری هم در خانم ها و هم در آقایان به خود اختصاص داده است. یکی از مهم ترین اقدامات قبل از جراحی ، انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی می باشد که در نتیجه و فرم نهایی بینی بسیار تاثیر گذار است. همچنین در صورتی که در انتخاب دکتر زیبایی خود نهایت دقت را نداشته باشید ممکن است دچار عوارض جانبی چون اختلالات تنفسی شوید یا از فرم نهایی بینی خود احساس رضایت نداشته باشید و در نتیجه مجبور به انجام عمل ترمیمی بینی شوید.

 

بهترین جراح بینی - دکتر محمد ابراهیمی

 

لازم به ذکر می باشد ، جراحی زیبایی بینی جزو عمل های ضروری و فوری نیست ، بنابراین زمان کافی برای انتخاب بهترین جراح بینی در اختیار دارید.

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

  • یکی از موثر ترین روش های انتخاب بهترین جراح بینی ، پرس و جو از دوستان و آشنایان می باشد.
  • شما می توانید با مراجعه به گوگل لیستی از جراحان بینی را تهیه کنید.
  • پس از تهیه لیستی از جراحان بینی ، به سایت آنها مراجعه نمایید و در قسمت درباره پزشک ، رزومه کاری و میزان تحصیلات پزشک را مورد بررسی قرار دهید.
  • توجه داشته باشید که تنها داشتن رزومه و تحصیلات معتبر و عالی نشان دهنده خوب بودن جراح نیست؛ بنابراین حتما نمونه کار های پزشک را نیز مشاهده نمایید، چرا که بعنوان مثال گاهی ممکن است یک دکتر ، در عمل بینی استخوانی مهارت و تجربه کافی را داشته باشد اما در انجام عمل بینی های گوشتی از تجربه کافی برخوردار نباشد.
  • شما می توانید با مراجعه به گالری تصاویر در سایت ، پیج اینستاگرام و حتی مطب جراح پلاستیک بینی ، نمونه کار های ایشان را مشاهده و بررسی نمایید.

ویژگی های بهترین جراح بینی تهران

  1. جراح بینی خوب در تهران باید با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی سوالات بیمار باشد تا بیمار با آرامش خاطر اقدام به جراحی نماید.
  2. بهترين جراح بينی تهران باید قادر به انجام انواع جراحیطبیعی بینی ، فانتزی و نیمه فانتزی باشد و با تسلط بر علم زیبایی شناسی و داشتن خلاقیت ، نتیجه نهایی را تصور کند و دیدگاه کلی از شکل نهایی بینی را در اختیار بیمار قرار دهد.
  3. دکتر عمل بینی موظف است بیمار را در جریان اقدامات قبل و بعد از جراحی بینی قرار دهد، چرا که رعایت این نکات در کسب نتیجه مطلوب تاثیر مستقیم دارد.
  4. بهترین جراح پلاستیک بینی در تهران باید بدون در نظر گرفتن منافع مالی خود ، رضایت و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد.

 

بهترین جراح بینی - دکتر محمد ابراهیمی

انواع بینی

بینی ها با توجه به ویژگی های ساختاری شان به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند که آن ها را در ذیل توضیح داده ایم:

  • بینی استخوانی: این نوع از بینی پوست بسیار مرغوب و نازکی دارد که میزان چربی های زیر آن کم بوده و دارای استخوان ها و غضروف هایی محکم می باشد.
  • بینی گوشتی : ویژگی های این نوع از بینی دقیقاً برعکس بینی های استخوانی می باشد به گونه ای که استخوان ها و غضروف های آن استحکام پایینی دارند، پوست از ضخامت زیادی برخوردار بوده و ضخیم می باشد و همچنین میزان بافت چربی زیر پوستی آن زیاد است.

نتیجه جراحی بینی استخوانی به مراتب بهتر و مطلوب تر از عمل جراحی بینی گوشتی است زیرا به طور کلی هر چه استحکام استخوان ها زیاد و ضخامت پوست بینی و همچنین میزان بافت های زیر آن کم باشد جراحی زیبایی بینی آسان تر و دست دکتر جراحی پلاستیک و زیبایی برای اعمال تغییرات مورد نیاز و فرم دهی بینی بازتر خواهد بود.

نتیجه جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی در تهران

بعد از جراحی می توان بینی ها را به دو فرم زیر شکل داد :

  1. عمل بینی فانتزی : این فرم از بینی دارای قوس زیادی بر روی پل خود بوده، نوک بینی تا حد زیادی سر بالا شده و سایز بینی کاهش می یابد. بعد از جراحی معمولاً زاویه ای حدود 100 تا 105 درجه بین نوک بینی و لب بالا ایجاد می شود.
  2. عمل بینی طبیعی : این فرم از بینی بر روی پل خود قوس زیادی نداشته، نوک بینی خیلی سر بالا نشده و همچنین سایز بینی خیلی کوچک نمی شود. بعد از جراحی زاویه ای حدود 90 تا 95 درجه بین لب بالا و نوک بینی ایجاد می شود.

 

بهترین جراح بینی - دکتر محمد ابراهیمی

کدام فرم بینی برای من مناسب تر است ؟

این شایع ترین سوالی است که بیماران هنگام مراجعه به مطب دکتر محمد ابراهیمی ، بهترین جراح بینی تهران از ایشان می پرسند. در پاسخ باید گفت که انتخاب فرم بینی با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر انجام می شود:

نوع بینی

نوع بینی ، مهم ترین فاکتور در انتخاب فرم بینی می باشد به گونه ای که افراد دارای بینی گوشتی تنها مجاز به انتخاب فرم بینی طبیعی بوده و نمی توانند برای جراحی بینی فانتزی اقدام کنند. دلیل عدم امکان راینوپلاستی بینی گوشتی در تهران به فرم فانتزی این است که در طی راینوپلاستی بینی فانتزی تغییرات زیادی همچون قوس و سربالا شدن در ساختار بینی صورت می گیرد که چون بینی گوشتی استخوان های ضعیفی دارد لذا نمی توان این تغییرات را در آن ایجاد کرد. همچنین ضخامت پوست بینی نباید زیاد باشد در غیر اینصورت تغییرات صورت گرفته در ساختار بینی به خوبی نمایان نخواهد شد، همانطور که گفتیم پوست بینی های گوشتی ضخیم بوده و بدیهی است که فرم دهی آن به شکل فانتزی غیر ممکن بوده و این هیچ ربطی به میزان مهارت و تجربه جراح زیبایی صورت و بینی ندارد. اگر بینی تان استخوانی باشد محدودیتی در انتخاب فرم بینی نداشته و می توانید با توجه به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره شده است مناسب ترین فرم بینی را برگزینید.

 

 

بهترین جراح بینی - دکتر محمد ابراهیمی

سلیقه افراد

زیبایی نسبی بوده و از نظر هر فرد تعریفی متفاوت دارد، به همین دلیل است که برخی از دید ما بسیار زیبا بوده و از نظر برخی دیگر کاملاً معمولی می باشند. از نظر برخی افراد زیبایی در سادگی و طبیعی بودن تعریف می شود و برخی دیگر صورت های ظریف و به اصطلاح عروسکی را می پسندند بدیهی است که عمل طبیعی بینی به سلیقه افراد دسته اول و عمل فانتزی بینی به سلیقه افراد دسته دوم نزدیک تر است.

ویژگی های صورت

یکی از مسائلی که در انتخاب فرم بینی باید به آن توجه ویژه کرد ویژگی های صورت است، به همین دلیل اگر : صورت بزرگ با اجزای درشت دارید حتماً فرم طبیعی را انتخاب کنید زیرا این فرم بیشترین تناسب را با اجزای صورت شما دارد. اگر فاصله لب و بینی تان زیاد است بهتر است از انتخاب فرم بینی فانتزی خودداری کنید زیرا در این فرم، نوک بینی سربالا شده و این امر موجب بیشتر شدن این فاصله و در نتیجه کاهش جذابیت صورت افراد می شود.

 

بهترین جراح بینی - دکتر محمد ابراهیمی

جنسیت

جذابیت صورت یک مرد به استخوانی و درشت بودن اجزای آن می باشد. بینی فانتزی به دلیل داشتن ویژگی های عروسکی همچون کوچک بودن و داشتن قوس زیاد برای یک مرد مناسب نیست. اگر در انتخاب پزشک خود تحقیقات لازم را انجام داده و بهترین جراح بینی را انتخاب کرده باشید هرگونه نگرانی در انتخاب فرم بینی بیجا است. توقعات تان از عمل دماغ را در اختیار پزشک قرار داده و انتخاب فرم بینی را به او بسپارید. بهترین جراح پلاسیک به دقت صورت شما را بررسی کرده، به نسبت میان اجزا توجه نموده و در نهایت با در نظر گرفتن سلایق شما و با اشرافی که بر اصول ریاضی و زیبایی شناسی دارد بهترین فرم بینی را برای تان در نظر می گیرد.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

0 0 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها