جراحی پلک در تهران

با بالا رفتن سن ، پوست ما شل و افتاده می شود و نرمی و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در همین مسیر ، پلک های بالایی و پایینی نیز شروع به افتاده شدن کرده و کیسه هایی در بالای چشم شکل می گیرد. این امر باعث می شود که حتی زمانی که سرحال هستید یا از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید ، چهره شما خسته و غمگین به نظر برسد. همچنین بسیاری از زنان ناچار هستند برای پوشش دادن این مشکلات با لوازم آرایش ، زمان زیادی را صرف کنند. تغییرات در پلک گاهی بر روی عملکرد چشم ها اثر می گذارد. برخی از این مشکلات شامل میدان دید ناقص ناشی از پوست اضافی در پلک بالایی می باشد و حتی عینک زدن هم در برخی موارد خاص دشوار خواهد بود. خوشبختانه با جراحی پلک در تهران توسط دکتر محمد ابراهیمی ، بهترین جراح پلاستیک و زیبایی تهران ، می توانید زیبایی و جوانی را به چشم های خود بازگردانید.

 

جراحی پلک در تهران - دکتر محمد ابراهیمی

 

این مشکل در دستان جراح پلک متخصص در تهران ، قابل درمان می باشد. در حوزه پزشکی، روند جراحی برای جراحی پلک تحت عنوان بلفاروپلاستی شناخته می شود. جراحان پلاستیک می توانند این جراحی را تحت بی حسی موضعی انجام داده ، چهره شما را بهبود بخشیده ، جوانی را به چشمان شما بازگردانده و چهره جوان تری را به شما هدیه دهند. جراحان پلاستیک برای انجام جراحی های ظریف در پلک یا در اطراف آن ، دوره دیده و برای مدیریت کردن هرگونه مشکلات محتمل در این حوزه از آمادگی لازم برخوردارند.

من به چه نوع جراحی پلک نیاز دارم ؟

افراد به شکل های مختلف تحت تاثیر این مشکل قرار می گیرند و جراحی پلک در تهران یا بلفاروپلاستی بر حسب نیازهای فردی هر شخص به صورت سفارشی انجام می شود. بهترین جراح بلفاروپلاستی تهران ، در یک جلسه مشاوره قبل از جراحی ، بیمار را مورد ارزیابی قرار داده و از او می خواهد تا پرسشنامه ای را در خصوص سلامت عمومی ، جزئیات مربوط به دیابت یا فشار خون ، سیگاری بودن ، ابتلا به آلرژی ، داروهای مصرفی ، انجام درمان های از قبیل بوتاکس و فیلر در صورت ، پر کنید. بینایی شما تست شده و چشم های شما با دقت آزمایش می شوند. روند ، هزینه ، خطرات و آنچه در مسیر اجرای این روند قابل دستیابی است به طور کامل شرح داده خواهد شد.

در طول جراحی زیبایی پلک چه اتفاقی می افتد ؟

جراح شما برش هایی را در راستای خطوط طبیعی پلک های تان ایجاد می کند. برش دادن پوست همیشه باعث ایجاد جای زخم می شود، ولی این جای زخم ها در داخل تاخوردگی های طبیعی چشم ها شما پنهان می شود. پوست شل برداشته می شود و چربی نیز در صورت اضافه بودن کاهش داده می شود. سپس برش ها با استفاده از بخیه ها بسته می شوند. اگر تنها چربی از پلک پایینی برداشته شود، برش در داخل پلک ایجاد می گردد که در این حالت هیچ جای زخمی بر جای نخواهد ماند.

ریکاوری بعد از بلفاروپلاستی در تهران

  • بعد از جراحی با بی حسی موضعی، شما می توانید به منزل بازگردید. گاهی داروی مسکن برای کمک به کنترل درد مورد نیاز است . معمولاً پاراستامول تجویز می شود. باید از مصرف ایبوپروفن و آسپرین خودداری کنید.
  • دستورالعمل هایی در خصوص مراقبت از چشم ها بعد از جراحی، استفاده از قطره های روان ساز چشم و پمادهای آنتی بیوتیک جهت مصرف در منزل، داده می شود.
  • قرار ملاقاتی جهت حضور در جلسه فالوآپ بعد از جراحی، برای شما مقرر خواهد شد.
  • زمان ریکاوری بعد از جراحی پلک در تهران در بیماران مختلف متفاوت است و جراح شما برای کمک به شما در سپری کردن دوره ریکاوری و کاهش تورم و کبودی توصیه هایی را می کند.
  • بخیه ها معمولاً 7 تا 10 روز بعد از جراحی کشیده می شوند. اطراف چشم ها متورم است و این تورم با بکار گیری کمپرس سرد در روزهای بعد از جراحی به صورت مکرر فروکش خواهد کرد.
  • پزشک به شما توصیه می کند تا در زمان استراحت، با قرار دادن دو تا سه بالشت، سر خود را در موقعیت بالاتر از بدن قرار دهید؛ این کار نیز به کاهش دادن تورم کمک می کند. اطراف چشمان خود را با آب جوشیده خنک شده و پنبه تمیز پاک کنید.
  • گاهی بینایی شما تا چند روز بعد از جراحی تحت تاثیر قرار می گیرد. از رانندگی کردن تا بازگشت بینایی به حالت نرمال خودداری کنید.
  • تا چند هفته بعد از جراحی از استفاده از لنز و آرایش کردن خودداری کنید.

تجربه و مهارت یک متخصص جراحی زیبایی پلک چگونه مشخص می شود ؟

لازم است برای یافتن جراح پلاستیک خوب در تهران نکات زیر را در نظر داشته باشید :

  • پزشکی را انتخاب نمایید که عمل های جراحی پلک بسیاری انجام داده است.
  • کیفیت و تعداد عمل های جراحی را بر اساس نمونه کارهای جراح را در فضای مجازی بررسی نمایید.
  • بررسی مدرک و گواهینامه های معتبر و دستاوردهای پزشکی و شرکت در همایش های علمی
  • بهترین جراح پلاستیک باید بتواند علاوه بر انجام جراحی بلفاروپلاستی در تهران ، در انجام سایر جراحی های صورت نیز توانایی داشته باشد.

جراحی پلک در تهران با چه هدفی انجام می شود ؟

  • زیبایی : بیشتر متقاضیان این جراحی افراد بالای 35 سال هستند. همچنین ممکن است برخی افراد به صورت وراثتی پف چشم و پلک های افتاده داشته باشند که برای انجام این جراحی اقدام نمایند تا چشم های شاداب و سرزنده تری داشته باشند.
  • درمانی : جراحی بلفاروپلاستی در مواردی می تواند با هدف درمانی انجام شود. افرادی که افتادگی پلک آن ها موجب اختلال در دید شده باشد ، این جراحی را با هدف بهبود وسعت بینایی انجام می دهند.

انواع جراحی پلک در تهران

عمل پلک برای هموار شدن پوست پلک پایین و همچنین برطرف کردن افتادگی پلک بالا انجام می شود. می توان این دو جراحی را به صورت همزمان با هدف بهبود و اصلاح هر دو پلک انجام داد.

  • جراحی پلک بالا : برای انجام این جراحی ، پزشک برشی در ناحیه پشت پلک ایجاد می کند تا چربی و پوست اضافی موجود در این ناحیه را بردارد. در نهایت با بخیه های ظریف به این جراحی پایان می دهد. دوره نقاهت این عمل کوتاه بوده و بیمار بعد از مدتی می تواند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازد.
  • جراحی پلک پایین : انجام جراحی پلک پایین نسبت به پلک بالا ، دارای حساسیت بیشتری می باشد. در این روش برش ها در قسمت داخلی پلک و یا لبه خط مژه ایجاد می شوند. در اغلب موارد این جراحی با بی حسی انجام خواهد شد.

برطرف کردن جای بخیه های جراحی بلفاروپلاستی

میزان باقی ماندن جای زخم ها و بخیه ها به تجربه و مهارت جراح و همچنین واکنش بدن افراد بستگی دارد. جای زخم ها دائمی نیست و بعد از مدتی محو می شود. می توانید به منظور بهبودی سریع جای بخیه و زخم ها از پماد و کرم های ترمیم کننده با تجویز پزشک استفاده نمایید.

هزینه جراحی پلک در تهران

عوامل مختلفی در هزینه جراحی پلک در تهران ، نقش دارد که برخی از این فاکتورها عبارت هستند از :

  • نوع جراحی و تکنیک
  • هزینه دستمزد جراح و دستیار
  • هدف جراحی
  • هزینه کلینیک و پرسنل

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری