فوق تخصص جراحی پلاستیک

فوق تخصص جراحی پلاستیک به بهبود اندام و ظاهر افراد کمک کرده و قادر به انجام جراحی در تمامی قسمت های بدن همچون گوش ، سر ، بدن و صورت می باشد. همچنین جراحی پلاستیک قادر به ترمیم و درمان نواقص و آسیب های ایجاد شده در اثر سوانحی همچون تصادف و آتش سوزی و همچنین ایرادات مادرزادی می باشد. در این مقاله از دکتر محمد ابراهیمی ، یکی از بهترین جراحان در این زمینه به بررسی ویژگی های مهم در انتخاب جراح پلاستیک خوب در تهران اشاره شده است. با ما همراه باشید.

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک - دکتر محمد ابراهیمی

 

جراح پلاستیک کیست ؟

جراحی پلاستیک از شاخه های نوین و برتر در علم پزشکی است و پزشکانی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند اکثراً از پزشکان برتر در دوره جراحی عمومی و پزشکی می باشند. این دسته از پزشکان پس از گذراندن دکتری عمومی به مدت 7 سال ، یک دوره 4 ساله در رشته جراحی عمومی می گذرانند و بعد از آن می توانند در رشته فوق تخصص جراحی پلاستیک تحصیل کرده و دانشنامه فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی را دریافت نمایند.

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک - دکتر محمد ابراهیمی

 

ویژگی های بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک تهران

  • سلامت روانی و جسمی بیمار برای او در اولویت می باشد.
  • از وجدان کاری بالایی برخوردار بوده و در صورتی که بیمار از لحاظ روحی یا جسمی در شرایط مساعدی قرار نداشته باشد از انجام جراحی پلاستیک برای او خودداری می کند.
  • دانش کافی در زمینه انواع جراحی پلاستیک دارد.
  • صبور بوده و در مورد انتظارات بیمار از جراحی پلاستیک سوال می نماید و مراحل جراحی پلاستیک مورد نظر و اقدامات قبل و بعد از آن را به بیمار توضیح می دهد.
  • علاوه بر اینکه فوق تخصص جراحی پلاستیک ، از اصول ریاضی آگاهی دارد از اصول زیبایی شناسی نیز آگاه بوده و قادر است دانش پزشکی خود را با آن ها تلفیق نموده و موجب زیبایی بیشتر چهره یا اندام فرد شود.

دکتر محمد ابراهیمی یکی از جراحان پلاستیک خوب و موفق در زمینه انواع جراحی های پلاستیک می باشد، در صورت تمایل برای دیدن نمونه جراحی های پلاستیک انجام شده توسط ایشان، به صفحه رسمی اینستاگرام یا بخش گالری تصاویر سایت مراجعه نمایید.

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک - دکتر محمد ابراهیمی

 

جراحی های قابل انجام توسط جراح پلاستیک خوب در تهران

  1. درمان و اصلاح بدشکلی های موجود در سقف دهان و لب شکری
  2. اصلاح و ترمیم آسیب های بعد از جراحی
  3. عمل جراحی دست
  4. جدا نمودن و ترمیم سرطان پوست
  5. عمل جراحی جمجمه و صورت
  6. جوانسازی ابرو و پیشانی
  7. ترمیم سر و گردن پس از سرطان
  8. لیفت، کوچک کردن و پروتز سینه
  9. لایه برداری
  10. جوانسازی پلک یا بلفاروپلاستی
  11. عمل زیبایی فک
  12. جراحی ترمیمی سینه بعد از سرطان سینه
  13. جراحی میکروواسکولار
  14. کشیدن پوست
  15. از بین بردن و رفع جای لک و جوش
  16. اصلاح و ترمیم نواقص و آسیب های بعد از سوانح و تروما
  17. لیپوساکشن
  18. میکروسرجری بازسازی
  19. عمل جراحی فک و صورت
  20. عمل جراحی پلاستیک ترمیمی و غیره.

 

فوق تخصص جراحی پلاستیک - دکتر محمد ابراهیمی

 

هزینه جراحی پلاستیک در تهران

هزینه و قیمت جراحی پلاستیک به فاکتورهایی همچون دستمزد فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران ، ناحیه تحت درمان ، هزینه کلینیک و میزان ایراد ناحیه تحت درمان بستگی داشته و پس از اولین جلسه مشاوره و انجام معاینه دقیق بیمار مشخص خواهد شد.

چرا آشنا بودن بهترین متخصص جراحی پلاستیک با اصول زیباشناسی مهم است؟

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک تهران ، این است که وی با اصول زیباشناسی آشنایت کامل داشته باشد و از قوه تخیل بالایی برخوردار باشد تا بتواند فرمی زیبا و مطلوب را برای بیمار در نظر بگرید و در نهایت با تکیه بر دانش و مهارت های خود تغییرات مورد نظر را برای خلق اندام و ظاهری جذاب اعمال کند. یک پزشک خوب و مجرب به تمام موارد و اصول زیبایی شناسی آگاه است و به گونه ای عمل های جراحی را انجام می دهد که کاملا متناسب و زیبا باشد و مراجعه کننده از نتیجه نهایی لذت کامل را ببرد. برخی از مواقع ممکن است زیباجو توقعی خارج از عرف داشته باشد یا انتظارات او واقع بینانه و درست نباشد به گونه ای که در صورت اعمال تغییرات مورد نظر بیمار نتیجه جراحی بینهایت ناپسند و نامناسب شود. در این زمان یک جراح پلاستیک خوب در تهران می بایست زیباجوی خود را از تمامی خطرات و عوارض جانبی عمل و نتجه اعمال درخواست های او آگاه کند.

آگاهی از تکنیک های روز دنیا چه کمکی به جراح پلاستیک می کند؟

پیشرفت روز افزون تکنولوژی و علم و دانش به خصوص در حوزه پزشکی با جهشی غیر قابل تصور همراه است. اهمیت به روز بودن پزشک با این علم و دانش باعث می شود تا پزشک بتواند برای رفع مشکلات بیمار خود از روش های جدید که مزایای بیشتری دارند استفاده کند. یک فوق تخصص جراحی پلاستیک حرفه ای در تهران از تمام تکنیک های جدید در حیطه کاری خود آگاه است و می کوشد تا همواره دانش خود را به روز نگه دارد. چنین پزشکانی نشان می دهند که به حوزه فعالیت خود علاقه دارند و تمایل دارند تا بهترین و مناسب ترین روش های درمانی را که از عوارض جانبی کمتری برخوردار است به مراجعه کنندگان خود پیشنهاد کنند.

آگاه باشید و مراقبت افراد سودجو باشید!!!

ممکن است برای انجام خدمات زیبایی و عمل های جراحی همچون پروتز سینه ، عمل بینی و غیره با قیمت های متفاوتی رو به رو شوید. به خاطر داشته باشید برای جلوگیری از عوارض احتمالی که در برخی از مواقع جبران ناپذیر و خطرناک هستند هزینه را اولویت انتخاب های خود قرار ندهید. داشتن تجربه و مهارت کافی ملاک اصلی شما باید باشد. برای انجام عمل های زیبایی اخرین کسی که تصمیم می گیرد و باید مسئولیت انتخاب خود را گردن بگیرد ، خودتان هستید. از همین رو تحت سخنان دوستان و آشنایان یا اصرار آن ها اقدام به انجام عمل های زیبایی نکنید. زیرا بازگشت به حالت طبیعی بعد از انجام عمل جراحی بسیار سخت است و حتی گاها ممکن است نتوانید به فرم و شکل قبل خود بازگردید. پس در انتخاب بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک در شهر خود مانند تهران یا دیگر شهر های ایران دقت فرمایید تا هرگز از انتخاب خود پشیمان نشوید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

نظرات

3.4 8 رای ها
امتیاز برای مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه امنی

سلام جهت ویزیت عمل بینی چه روزهایی کرج تشریف دارنددکتر